בין אם אתם מקדמים בעצמכם או עובדים עם משרד פרסום, כדאי לכם תמיד להיות עם יד על הדופק ולוודא שהתוצאות מהשיווק שלכם באמת רווחיות ושוות את המשאבים שאתם משקיעים
הבנה אודות הערוצים בהם כדאי להשקיע
ניתוח מגמות חשובות הדורשות תשומת לב
חישוב הרווחיות על ידי נוסחא פשוטה
בחינת התמחורים שלכם אל מול ההכנסה מהשיווק
לאחר הרישום תקבלו קישור לוואטסאפ ולמייל ממנו תוכלו להוריד את הצ׳קליסט ולעשות סדר בשיווק שלכם
יש לרשום שם פרטי ושם משפחה בעברית ולוודא שהמייל והטלפון תקינים כדי לוודא שתקבלו את הטמפלייט